Zwroty
- Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"
- Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty zakupu,
- Moze dokonać zwrotu produktu, który był sprowadzany na jego specjalne zamówienie.
- Każdy zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy kupiony towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Warunkiem takiego zwrotu jest, więc nienaruszony stan oryginalnego opakowania produktu. Wszelkie ślady otwarcia lub uszkodzenia opakowania będą skutkowały odmową przyjęcia zwrotu.
- Aby dokonać zwrotu należy dostarczyć do nas zwracany towar wraz z dokumentem zakupu.
- W przypadku uzasadnionego zwrotu zostaje wystawiona faktura korygująca.
- Zawsze gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie kupionego towaru.
Reklamacje
- Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją odpowiednich producentów lub gwarancją sklepu.
- Część produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów.
- Jeżeli produkt będący na gwarancji, w trakcie eksploatacji zacznie działać niesprawnie i nie jest objęty gwarancją producenta, wówczas zostanie przez nas oceniony pod względem zasadności reklamacji. W celu rozwiązania problemu zastrzegamy sobie możliwość kontaktu telefonicznego.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w okresie od 1 dnia do 4 tygodni, licząc od daty przyjęcia reklamacji. Za datę przyjęcia reklamacji uważa się datę wpłynięcia wszystkich wymaganych od Klienta dokumentów.
- Typowa reklamacja powinna zawierać:
- reklamowany produkt,
- kopię dokumentu zakupu,
- próbne wydruki (dotyczy materiałów eksploatacyjnych),
- Jeżeli dostarczona do nas reklamacja nie zawiera wszystkich wymaganych dokumentów, zastrzegamy sobie prawo odmowy jej przyjęcia.
|